sâmbătă, 1 mai 2010

Ai plecat...dar unde?



Mamico, unde ai disparut?
De ce m-ai lasat singura sa lupt?

Ai plecat in Paradis
Oare e doar un vis?

Tu ai stiut ca vei pleca
Singura ma vei lasa

Lacrimile nu s-au oprit
De trei zile nu am dormit.

Vreau sa vii din nou acasa
Sa ne pui mancare pe masa
Dorul de tine nu ma mai lasa!

Acolo unde esti, esti o craiasa
Aici erai, a lumii mele mireasa

Nu pot sa te aduc inapoi
Si visez la tine pana-n zori

Regreti ca m-ai lasat singura?
Da, stiu ca nu tu esti de vina.


Dar mereu voi spera,
Ca tu esti intr-un norisor undeva

Poate acum la mine privesti
Poate la noi te gandesti

Acum ne plangem mama
Ne-am pierdut si soarta.

Flori la capatai ti-am pus
Am multe ganduri de spus

Nu mai am cui
M-ai lasat a nimanui!

De la mormantu-ti am plecat
Cu chipul inlacrimat

Trebuie sa merg inainte
Chiar daca nu mai am cuvinte

Pana langa tine vom veni
La mamica noastra vom ravni!

Vrem sa ne ne iei la tine mai repede
Numai asa nu vom mai avea regrete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu