vineri, 7 mai 2010

Vreau

Vreau sa cred, dar nu mai pot
Vreau sa castig, dar nu am lot
Vreau sa iubesc, dar nu am ce
Vreau sa te inteleg, dar nu am de ce
Vreau sa zbor, dar nu ma lasi
Vrei sa lupti, dar esti prea las
Vreau sa rad, dar sunt prea trista
Vreau sa cant, dar nu-s solista
Vreau sa iubesc, dar dragostea-i un vis
Vreau sa gandesc realist
Sa lupti pentru iubire,
Sau sa traiesti in dezamagire?
E usor sa fii respins
Dar greu de fericire sa fii cuprins
Acum ca sunt mare
As vrea sa-ti pun o intrebare
As vrea sa-mi spui cu sinceritate
N-ai vrut niciodata mai multa libertate?
N-ai vrut mai mult decat ai?
Dar in viata nu-i totul posibil
Mai exista si imposibil
Tot ce-am vrut s-a spulberat
Tot ce am sperat s-a ruinat
Incerc sa ma uit inapoi
Sa vad soare sau ploi
Vreau sa-mi aduc aminte
De acea vreme cand nu aveam minte
Cand eram un copil cuminte
Dar, cine isi mai aduce aminte?
Nu pot sa cred ca m-ai uitat
Nu pot sa cred cat te-ai schimbat
Dar, m-am obisnuit sa fiu mintita
Si toti sa ma creada o ticnita
M-am obisnuit sa sufar in tacere
Si sa ma gandesc de la viata ce as putea cere
Am avut o sansa minunata
Care repede mi-a fost furata
Acum inca o cauta in noaptea rea
Si vreau ca luna sa mi-o dea
Dar trebuie sa ma resemnez
Si necazul sa mi-l imaginez
M-am placut sa fiu facuta pesimista
Dar ei nu inteleg ca sunt doare realitsa
Incep sa cred ca nimeni nu ma iubeste
Si ca nimeni nu ma pretuieste
Stiu ca-s plina de defecte
Dar ati vazut persoane perfecte?
Voi vedeti doar exteriorul
Nu va intereseaza interiorul
Vedeti doar ce e rau la mine
Si nimic din ce e bine
M-am saturat sa ma judecati
Si peste picior sa ma luati
Incep sa cred ca sunt un nimic
Si pentru voi nu contez niciun pic
Dar ce sa fac?
Sa stiti ca nu o sa tac
N-o sa ma alatur voua
Sa urasc zilele cand ploua
Eu o sa le astept cu bucurie
Si am sa strig de fericire
Vreau sa nu mai fiu trista
Si sa fiu optimista
Incerc sa supravietuiesc
Dar nu stiu cat o sa reusesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu