sâmbătă, 1 mai 2010

Trei

Sange. Inima. Durere.
Plang singura in tacere.

Fum. Praf. Scrum
Vreau sa uit totul acum.

Spini. Lacrimi. Suspine
Stiu ca el nu mai vine.

Stele. Cer. Luna
Voi ma credeti o nebuna.

Viata. Destin. Speranta.
Totul este o rupta viata.

Moarte. Pustiu. Singuratate.
Eu am plecat departe, pe Marte.

Pasiune. Sex. Dorinta.
Nu mai sunt o fetita!

Sensual. Frumos. Fermecator.
El avea un miros imbietor.

Mare. Soare. Plaja.
Nu l-am prins in vraja.

Drog. Ameteala. Dependenta.
Nu mai sunt pe aceiasi frecventa.

Ochi. Priviri. Soapte.
M-am pierdut in noapte.

Teama. Frica. Spaima.
La el Dumnezeu ma cheama.

Trecut. Present. Viitor.
Ma regasesc usor-usor.

Tigari. Vanilie. Rom.
Sunt doar un simplu om.

Resprect. Adevar. Sinceritate.
Nici tu nu mai am demnitate!

Eu. Tu. Noi.
Ne traiam viata in doi.

Pacat. Regret. Dezamagire.
Traiesc o noua amagire.



Vampa. Sexy. Sarm.
Nu te-am vazut de un an.

Tren. Avion. Vapor.
Am cazut dupa nor.

Pixuri. Versuri. Foi.
Vreau o iubire in doi!!

Dulce. Acru. Amar.
Dupa tine ma uit pe geam.

An. Deceniu. Secol.
Tipule esti ridicol!

Spatiu. Timp. Miscare.
Mai am o ultima incercare.

Inceput. Cuprins. Incheiere.
Eu v-am scris in durere.

Ruj. Parfum. Cafea.
Asta e povestea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu