duminică, 2 mai 2010

Un nou inceput



Acum stau si plang
Poate nu sunt la tine in gand
Lacrimi reci se scurg usor
Incet, in jos pe obrajor

Si iar ma amagesc
Dar incep sa privesc
Intr-un loc uitat de lume
Fara cineva sa ma-ndrume

De ce trebuie sa fie asa?
A fost doar alegerea ta
O alegere gresita
Si nu binevenita

Sa fi fost prea naiva?
Am pus sentimente pe tava,
Dar am facut-o pentru tine,
Ingerul care nu mai vine!

Ai fi venit din zbor
Pe un alb norisor
Cu chipul tau alb
Si cu zambetul larg.

Incet si dureros
Realitatea o descos
Din vise nu pot traii
Doar ma voi amagii

O realitate dura
Una ca mine nu o indura
Dar incerc sa ma resemnez
Viitorul sa mi-l conturez.

Dar ce viitor e ala fara tine?
Unul mai bun pentru mine
Oricat te-as fi iubit
Nu pot uita ca m-ai dezamagit

Voi incepe un nou drum
Este in ceata acum
Dar ma voi descurca
Puterea o voi recapata!

Sunt eu, cea care am fost mereu
Cea care a luptat din greu
Lacrimile le voi indeparta
Zambetul din nou il voi avea.

Voi gasi un tel in viata
Mereu voi avea speranta
Voi fi puternica
Asa am fost de mica

Cu urmatorul rasarit
Incep un nou drum de urmarit
Pana el se va intuneca
Cu pasi marunti il voi urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu