sâmbătă, 1 mai 2010

Iubirea naste si tristete

Fara regret m-a parasit
Spunandu-mi ca nu m-a iubit
Pe loc am inceput sa plang
Si sa-l rog sa fie ca la inceput

La mine nici nu s-a uitat
Nu a contat cat l-am implorat
Mi-a intors spatele si a plecat
Ca oricare alt baiat!!

Nu am mai suportat
O vena mi-am taiat
Toate pentru acel baiat
Care deja m-a uitat.

De sange bluza s-a murdarit
De jos nu vreau sa ma ridic
Aici, in baie vreau sa mor
Ingerul meu a plecat in zbor!

Cineva forteaza usa
Sunt mama si matusa
Nu vreau sa le deschid
Cand aproape am murit.

Privirea-mi se incetoseaza
Sunt ca un copil ce viseaza
Inchid ochii usor
Si ma las cuprinsa de dor!

Ultima imagine ce-am vazut
A fost un ultim sarut
De la baiatul acum pierdut
El merge catre un nou inceput.

Pe mine moartea m-a cuprins
Totul a fost inadins
Spre abis m-a impins
Sper sa nu fie doar un vis!

Eu chiar vreau sa mor!!
Nu pot trai cu al tau dor!!
Tu ai plecat in zbor
In timp ce eu sangerez pe covor!

Nu mai vad. Nu mai simt. Nu mai aud.
Nu mai e nimic de facut
Sfarsitul se tot apropie
El mi se destainuie

Moartea e frumoasa
A lumii mele mireasa
Merg acum la ea acasa
Flori ofilite are pe masa

Asta a fost tot pentru mine
Am fost un copil ce nu mai vine
Totul brusc s-a sfarsit
Nu regret pe cine am iubit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu